Implantologia cyfrowa.

Dzięki wykorzystaniu tomografii komputerowej oraz skaneru 3Shape zabiegi wszczepiania implantów w naszej klinice planowane są z cyfrową dokładnością oraz przewidywalnością. Drukarka 3D tworzy dla pacjenta szablon chirurgiczny, który wykorzystywany jest podczas zabiegu. Tego samego dnia wykonujemy odpowiednie elementy protetyczne w celu wykonania korony lub mostu.

Czym są implanty stomatologiczne ?

Implanty stomatologiczne

to najnowocześniejsze i najbardziej naturalne rozwiązanie w przypadku braku pojedynczego lub kilku zębów. Zapewniają komfort użytkowania, ponieważ z powodzeniem zastępują naturalne zęby. Implantologia pozwoli Ci odzyskać funkcje żucia, gryzienia a w rezultacie przywróci naturalny uśmiech na długie lata.

Implant zębowy

to niewielka śruba w kształcie stożka zbudowana z tytanu, stopu tytanu lub cyrkonu. Umieszczony w kości szczęki lub żuchwy spełnia funkcję korzenia zęba i stanowi podstawę dla odbudowy protetycznej poprzez zamocowanie w nim łącznika. Odbudową protetyczną na implancie może być korona, most lub proteza.

Jakie implanty wszczepiane są w naszej klinice ?

Używamy wyłącznie sprawdzonych systemów implantologicznych.

• Biomet 3i
  • Alpha Bio
  • Osstem
  • DSI
  • BEGO
  • TAV Dental

Dlaczego warto wybrać implanty w Jesionowa Dental Clinic ?

To wszystko jest bardzo oczywiste i proste. Zapoznaj się z treścią poniżej.

1. Bezbolesność zabiegu

Zbieg wszczepiania implantów wykonywany jest przy użyciu nowoczesnych metod znieczulających. Dzięki czemu całość leczenia przebiega w sposób całkowicie bezbolesny i komfortowy dla pacjenta.

2. Gwarancja

Udzielamy gwarancji na implanty, które wszczepiamy. W przypadku odrzuceniu przez organizm implantu lub z przyczyn niezależnych od pacjenta, zabieg wykonywany jest powtórnie bezkosztowo.

3. Precyzyjna diagnostyka

Wnikliwa konsultacja połączona z specjalistycznym sprzętem, skanerem 3Shape oraz tomografem komputerowym pozwalają wyliczyć z dokładnością do 0.5 mm ilość pozostałej kości pod implant. W ten sposób z niezwykłą precyzją dobieramy odpowiedni implant i oceniamy warunki panujące w jamie ustnej pacjenta.

4. Szeroki wybór implantów

Dysponujemy różnorodnymi systemami implantologicznymi, dzięki czemu każde implanty dobieramy w sposób indywidualny a pacjent może wybierać najbardziej optymalny finansowo wariant.

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami.

Pracownicy naszej recepcji chętnie udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: