1 Maja 32/34 96-300, Żyrardów Mon - Fri 8:00-21:00 +48 791 791 412

Dentysta Łowicz

Mieszkasz w Łowiczu lub okolicy i masz problem z zębami? Zapraszamy do skorzystania z usług gabinetu stomatologicznego
B2 Dental Clinic, renomowanej kliniki dentystycznej.

Zabiegi dentystyczne – chirurgia, protetyka i wiele innych

W ramach prowadzonego centrum świadczymy usługi z zakresu stomatologii cyfrowej (drukujemy m.in szablony chirurgiczne, korony i mosty tymczasowe, szyny relaksacyjne i modele diagnostyczne z drukarki 3D), chirurgii stomatologicznej (np. resekcja zęba lub ekstrakcja ósemek zatrzymanych), implantologii cyfrowej, endodoncji mikroskopowej, protetyki cyfrowej, profilaktyki, stomatologii estetycznej, periodontologii, ortodoncji oraz stomatologii estetycznej.

Nasza oferta jest też skierowana do najmniejszych pacjentów. W zakresie stomatologii dziecięcej przeprowadzamy wizyty adaptacyjne oraz wykonujemy zabiegi polishingu, lakowania, lakierowania, ekstrakcji zęba mlecznego oraz wypełniania.

Każdy zabieg przeprowadzamy z wykorzystaniem najnowszych technologii np. ultradźwięków, które pozwalają na precyzyjne cięcie w zabiegach chirurgii stomatologicznej. Osobom, które nie mają problemu z zębami, ale marzą o idealnym, śnieżnobiałym uśmiechu, polecamy zabiegi wybielania, skalingu oraz piaskowania. Bezpieczne wybielanie w gabinecie dentystycznym minimalizuje ryzyko wystąpienia nadwrażliwości oraz zapewnia długotrwały efekt.

Stomatolog Łowicz

Problemy z jamą ustną to nie tylko kwestie estetyczne. Często towarzyszy im uciążliwy ból oraz trudności z gryzieniem pokarmu. Żadnych dolegliwości dotyczących zębów nie należy bagatelizować, ponieważ stan uzębienia rzutuje na kondycję całego organizmu. Poradnia stomatologiczna B2 Dental Clinic pomaga w takich problemach jak:

• Nagły ból zęba
  • Krzywe zęby
  • Krwawiące dziąsła
  • Przebarwienia
  • Dziury w zębach
  • Brak części lub całego uzębienia
  • Nadwrażliwość
  • Wypadająca proteza

Nasz zespół profesjonalistów z zakresu stomatologii, ortodoncji oraz protetyki, każdego dnia pomaga pacjentom w uśmierzaniu bólu spowodowanego infekcją lub nadwrażliwością, a także wdraża leczenie ortodontyczne oraz implantologiczne.

Prywatny gabinet stomatologiczny

Gabinet stomatologiczny B2 Dental Clinic świadczy swoje usługi dla mieszkańców Łowicza i okolic z pełnym zaangażowaniem. Zespół kliniki nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w szkoleniach i kursach, a zdobytą wiedzę praktykuje na co dzień. Poza dużą wiedzą i doświadczeniem, oferujemy szereg udogodnień, takich jak: możliwość płatności kartą, opcja skorzystania z gazu rozweselającego w trakcie zabiegu, dostępność dla pacjentów niepełnosprawnych oraz DVD przy każdym fotelu dentystycznym. Dodatkowym atutem naszej kliniki jest obecność specjalistów z wielu dziedzin, dlatego możemy zaoferować kompleksowe, profesjonalne leczenie bez konieczności zmieniania kliniki.

Płatności w ratach za zabieg stomatologiczny

Materiały oraz procedury, które wiążą się z leczeniem lub poprawą wyglądu jamy ustnej, zwykle wiążą się ze sporym wydatkiem. Każdy zasługuje na piękny uśmiech, dlatego udostępniamy możliwość płatności ratalnej za wszystkie zabiegi stomatologiczne. Szczegółowa oferta jest dostępna w recepcji oraz w zakładce DLA PACJENTA na stronie internetowej kliniki. Mieszkańców Łowicza, którzy chcieliby skorzystać możliwości płatności ratalnej, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub zgłoszenia chęci skorzystania z tego rodzaju udogodnienia podczas wizyty.

Gabinet stomatologiczny B2 Dental Clinic zaprasza również pacjentów z innych miejscowości: Mszczonów, Skierniewice oraz Grodzisk Mazowiecki.